FOLLOWERS

Wednesday, February 22, 2012

Flat Shoes for Wedding

Saya adalah penggemar high heels. Tapi, daripada 10 pasang kasut saya hanya ada sepasang sahaja high heel. Selebihnya adalah flat shoes. Jadi apakah motifnya? Hehe. Motifnya sebab saya tak reti sangat berhigh heel. Rasa macam tak stable je berjalan dengan kasut dua inci or tiga inci. Saya pakai pun kalau nak pergi wedding event. Itu pun lepas kena paksa dengan Taufik. Huhu

So, saya bercadang nak pakai flat shoes je masa wedding nanti. Tak kiralah time nikah or reception. Bertandang takpe sebab Insyaallah dapat kasut free. Hehe. Cadangan akan diusulkan tapi tak tahulah approved ke tak. Flat shoes pun cute kan? Tak percaya?









Siapa kata pakai flat shoes tak cute? Cute tau. Ecehh, macam dah confirm je nak pakai macam ni kan. Tapi harap-harap dapat lah. Takdelah nak cover-cover jalan kan. Hehe

P slash S: Semoga apa yang dirancang dipermudahkan oleh Allah SWT.

Till then, peeps.

21 Footprint (s):

Aida & Riana said... Reply To This Comment

Masa nikah hr 2 i pki fkbt shoes je.mcm yg color biru 2.siap ada riben bsar lg.hu3.alasanye sng nk kuar msuk msjd.kang pki higheel,asik kena tgl je la jwbnye.masa photoshot br pki higheel

Fariza said... Reply To This Comment

cute tau. i nikah dan sanding pakai flat shoes :)

picairin said... Reply To This Comment

cute.. nak cari flat shoes juga... =)

SOULMATE is said... Reply To This Comment

saya pun minat nak pakai gak time wedding nnti..comey kn?

tqahmisdar said... Reply To This Comment

samalh..nak pakai flat je..tak suka pakai heels sebab takut jatuh..
tapi mak tak bagi..huhu

Miss Ika said... Reply To This Comment

Fainie | Ye? Yea! Tapi ingat photoshoot pun nak flat shoes je. Ahaha

Miss Ika said... Reply To This Comment

Fariza | Tau takpe, cute kan. Hehe

Miss Ika said... Reply To This Comment

Picairin | Jom cari sesama. Hehhh

Miss Ika said... Reply To This Comment

Soulmate | Memang comel dear. :)

Miss Ika said... Reply To This Comment

Tqah | Try pujuk mak. Hehehe

zuraidah said... Reply To This Comment

aah...cantik la...aku nk pkai flat shoes jgk la nant..hahhah...

Miss Ika said... Reply To This Comment

Zue | Kan? Kau kena pakai heels. Sebab aku tak pernah tengok kau pakai heels. Haha

zuraidah said... Reply To This Comment

xboleh...aku pkai heels t taufiq mkin rendah lg..hahahh..kiorg nie dh la same2 aras je....dinner t aku pkai 4 inch k..hahahha

Miss Ika said... Reply To This Comment

Ala, takpelah. Murah rezeki nanti. Haha. 4 inci? Gila! Haha

zuraidah said... Reply To This Comment

tipu je!!!2 inch pun xterpakai......hahhaha
bju dinner t..ko pkai bju tung ari 2 ke???xde bju la...

Miss Ika said... Reply To This Comment

Haha. Mestilah tak. Tak tau lagi pakai baju apa. Bila sebenarnya dinner. Malasnya la hai nak pergi. Kau ada idea tak nak pakai baju apa?

zuraidah said... Reply To This Comment

dgr cite bln 4..ala jum la..last kan....hihi...aku ingt nk pkai kbya je..nk pkai dress2 nie xpndai nk plih..hahhah

Miss Ika said... Reply To This Comment

Kalau bulan 4 sempat lah lagi nak prepare. Cehhh. Haha

zuraidah said... Reply To This Comment

hahhaha..jum2.....

Miss Ika said... Reply To This Comment

Jom, Insyaallah. Hehhh

Mr & Mrs Sallehudin said... Reply To This Comment

Yea betul. Lebih senang pakai flat shoes kaki pun tak sakit. Kitapun planning nak cari flat shoes untuk reception sbb time tu nanti dah tentu byk jalan sana sini kan.. :)