FOLLOWERS

Thursday, January 10, 2013

Review Hand Bouquet

Assalamualaikum and hye lovelies.

Sambung semula review mereview on wedding day. Dah lama sangat skip. Bukan takde benda nak review, tapi malasnya kemain lagi bermaharajalela. Ambil mood review yang senang and sket dulu, mana tahu lepas ni boleh rajin update hari-hari. Hehe

FYI, hand bouquet masa akad nikah and reception adalah hasil tangan kakak husband. Bab-bab kretip memang bagi kat dia la. Saya mintak tolong dia buatkan. Sebab saya malas nak fikir pasal HB ni. Hehe. Ada jugak terfikir nak buat sendiri tapi malas then fikir tak sempat and susah. Jadi, saya totally serahkan pada dia. Cantik sangat, sampai sekarang saya simpan walaupun dah layu. Kenangan. Adik tanya, bila nak buang. Saya cakap biarlah dulu sebab yang color purple still berwarna lagi, yang lain sume dah kuning. Hehe

Akad Nikah




Reception




Bertandang



Hand bouquet masa akad nikah and reception sama, masa bertandang bridal yang provide. Dua-dua saya suka. Match dengan baju. Thanks so much pada semua yang membantu. 

Till then, peeps. 

4 Footprint (s):

Wanafzan said... Reply To This Comment

lovely hand bouquet! color combination die sgt cantik! exp yg mase reseption ni! :)

Miss Ika said... Reply To This Comment

@Wan Afzan Thanks. Hehe

Anonymous said... Reply To This Comment

salam sis

nice bju sis..
lau nk sewa blh x???

nty email sy
scha_0207@yahoo.com

tqvm

Anonymous said... Reply To This Comment

@Miss Ika

slm sis..
nice bju..
lau nk sewa blh x sis?

scha_0207@yahoo.com