FOLLOWERS

Saturday, June 30, 2012

Save The Date


Ramai kawan-kawan yang majlis lepas raya dah siap kumpul alamat, saya baru terkedek-kedek nak kumpul. Hehe. Kepada blogger yang sudi datang ke majlis saya, sila tinggalkan alamat di ruangan komen atau untuk lebih privacy boleh email saya di misz_ieka@yahoo.com

Majlis diadakan di kediaman ibu bapa saya di Benut, Pontian, Johor.

Terima kasih.

slash S: Semoga segala yang dirancang dipermudahkan oleh Allah SWT.
 
Till then, peeps. 

12 Footprint (s):

Sharz said... Reply To This Comment

sy pon tak collect alamat lg..

tahniah in advance dari saya!! =)

zaujah until jannah said... Reply To This Comment

best nye. tak lame dh... 3 bln lepas awk my turn!!

S.U.R.I.A. said... Reply To This Comment

wahh.....tahniah2..
awak awal september.saya ujung....

SOULMATE is said... Reply To This Comment

tahniah.dimana ni?

Miss Ika said... Reply To This Comment

@Sharz Thanks awak.

Miss Ika said... Reply To This Comment

@zaujah until jannah Sekarang pejam celik sekejap je masa. Huhu

Miss Ika said... Reply To This Comment

@S.U.R.I.A. Sesamalah kita countdown. Hehe

Miss Ika said... Reply To This Comment

@SOULMATE is Kat Pontian dear. Pernah dengar tak? Hehe

dhiera said... Reply To This Comment

kite pun baru nak kumpul ni ika...

hanisah said... Reply To This Comment

dah save the date?woooo..debar2

Miss Ika said... Reply To This Comment

@dhiera Rasa macam dh lewat je skang. Pejam celik sekejap je dah abes sehari. Huhu. Makin nebes dibuatnya. Hehhh

Miss Ika said... Reply To This Comment

@hanisah Sangat debar. Hehhh