FOLLOWERS

Friday, January 11, 2013

Pelamin

Assalamualaikum and hye lovelies.

Okay, harini update pasal pelamin on my wedding. Reception and tandang ambil dari bridal yang sama which is Pesona Pontian. Quite berpuas hati walaupun tak seperti yang saya harapkan. Pelamin simple je sebab saya memang suka yang simple punya. Saya tak suka pelamin yang terlalu banyak bunga, serabut rasa. Hehe

Reception



Bertandang


Saya takda gambar sebijik pelamin untuk bertandang. Mungkin dalam softcopy bertandang ada kot, tapi softcopy pun saya belum tengok. Ada kat rumah mertua. Kalau balik asek lupa je nak tengok. Kira nampak la kan gambar ni. Hehe

Till then, peeps. 

6 Footprint (s):

Saya Disini said... Reply To This Comment

cntik

Diyana said... Reply To This Comment

simple tp cantik.... (^_^)

Miss Ika said... Reply To This Comment

@Saya Disini Terima kaseh. :)

Miss Ika said... Reply To This Comment

@Diyana Thanks dear. :)

neng ana said... Reply To This Comment

Pelamin bby blue n pink nmpk sweett..
Pelamin bertandang plak nmpk mcm dlm taman..santek :)

Miss Ika said... Reply To This Comment

@neng ana Pelamin tandang SIL yang pilih. I pun suka. Hehe. Thanks dear. :)