FOLLOWERS

Thursday, April 12, 2012

My Dream Hand Bouquet

Hye lovelies.

HB masa majlis nanti saya serahkan pada FSIL yang buatkan. Sebab tangan saya tidak sekreatif beliau. Tambah takut tak sempat nak buat. Yela, mana tahu after habis belajar June nanti terus dapat kerja. Ceh, alasan je ni. Hehe. Malam tadi FSIL tanya nak HB yang macam mana. Jadi, saya rasa masa nikah maybe yang artificial flower sebab majlis pun sekejap je. Reception request fresh flower nampak stunning sket. Lagipun dah lama teringin nak pegang fresh flower HB. Berangan ala-ala wanita paling gojes. Hehe

So, saya tampilkan HB kegemaran saya dari dulu sampai sekarang. Ambil dari encik google dan ada yang ambil dari blogger bride juga.





Sumber: Miss Yuyu


Credit to The Owner

Cantik? Nampak biasa dan familiar je kan semua HB ni. Tapi saya suka sebab nampak merimbun macam pokok. Boleh cover kalau tangan shaking. Hehe

P slash S: Semoga segala yang dirancang dipermudahkan oleh Allah SWT.

Till then, peeps.

4 Footprint (s):

bahIRAh said... Reply To This Comment

peach & silver is my wedding theme..maybe nak amik HB kaler merah! ok tak?huhuu

Miss Ika said... Reply To This Comment

Bahirah | Kita rasa ok je dear. Sbb sekarang mmg orang main dengan kontra color. :)

FY said... Reply To This Comment

FY suka no 3..unique!!!

Miss Ika said... Reply To This Comment

FY | Kita pun. Sebab ada bunga hijau bulat tu. Tak tau apa nama dia. Hehe